25 Ocak 2012 Çarşamba

Güzel kapaklık nickler

Kendine yaptıqın $ekiL $emaLLerLe
En Yeni Kapak NickLeR TakıLdıqın maço heraketLerLe
Kendini cooL sanıp hevesLenme
Özüne dön canım topLumu kirLetme ^

Dön Dememi BekLeme Sakın
KurtuLduğuma Şükrediyorum


HayaDum ŞebeqLiq YabmaNa Hiç qeReq yHoq TipiN ztn MüsaiD (=

Dha VurmaDım Ağzının Ortasına Elimi Kana Bulama Nolursun Yaşın Çhoq uFaq Büyüde gel abisi Koydum mu YerLe Bir Olu®sN

BaNa Laf SoqMa DerS DePqi yaBıB SaNa GirMesn SonRa



oYun HaMuru GbySiN hNqi şHeqLe sH0qsam GiReRsN

Téniné ∂oкυnαn éLLéя∂éN ßiя KσLéкSiу0η уαPмιşSιn !


göt*n kaLktı susmaDın,†ipή oκdr κö†üκi ayήaya βaκıp†a κusmadή!

pέşimdέή κoŞmaήı βέκLέmiOrm,ama siκlέmέdέή dέ gidέβiLorM


adıma κüfürü βasaβLrsήs,frLama özέή†i diέβLrsήs gLή sıκıOsa yüzümέ sölέmέi βcrβlrsέήz βέcέrή

Bi aNda sikDiR oluP giDDin n’oLdu boYnuZLandıınıMı farKeDdiN


miLLed inSanLarın ne 0LduuNa deiLde ne verDiiNe baKar olMuş eTraF abaZaLarLa doLmuş


aşK acı çeKmeKse , siK*m geL kenDne ( erKkLr iÇn )


bnm gbiLr zoR buLnr,Senn gbLre çoK yoL sunuLr


iSmin diLimden hiÇ düŞmez oLmştu,yitirDiğin sevgi şmDi bna koymz oLdu

tşkrLer gidiŞin iÇn bıraKmadn haTıra,bndn kaLnsa tk keLmyLe eLvda !


acıyıP gitmem die biŞy yoK    :\ sevmiOsan veriRm zevkLe yoL [;



Konusacak bir seyim olmadigindan degil
Söyleyeceklerimi bildigin icin SuStuM!



itiL atıL ama satıLma

sizi buum Die havaya ucuRmaq isteRDm ama sizDen cıqsa cıqsa cLick sesi cıqaR

|| dünya ßLé döNü0 shén qarSundaqünDén né ßqLé0nqüé |


qRaL oLdUuNu saNaNLaR saDece qüLmeMe yaRdımJı oLaN soyTaRıLaRsıNızZz xD


HaYaT YeDeK oYuncuLarLa DoLuDuR  !
ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur 

aZraiLin oLSun saLLanDıqın saLınCaq - senİn o p*ÇçÇÇ ruHunu öLüm temizLéR anCaq



_ Sana FazLa qéLdiqimi havLayaRak déqiLdé konu$aRak söyLéméyi dénéséydin İçimdéki Hayvan Sévqisi ßu kaDaR azaLmı$ oLmıCakTı _#





ßen kimsenin canısı tatLışı bitanesi değilim / sizde benim babamın oğlu değilsiniz / ona göre davranın !






söyLenebiLecek tüm sözLeri sarfeTtim
söyLedikLerimi tekRarLamayın!







Héyy AyaĞımı KayDırmaya CaLışanLar;
Size ve DiğerLerine İnat
yiNé ßu aiLédenm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder